Szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
CELE I KORZYŚCI:
• przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zachowań interpersonalnych,
• zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania , kierowania zespołem ze
szczególnym uwzględnieniem własnych zasobów, oraz…
JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM
CELE I KORZYŚCI:
• Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega kryzys, jakie sytuacje stresujące mogą występować w ich pracy.
• Zobaczą jak czynniki zewnętrzne, niezależne od nich wpływają na ich pracę, jakie konsekwencje w zachowaniu i psychice mogą powodować.
•…
PRZECIWDZIAŁANIE MOBBINGOWI
CELE I KORZYŚCI:
Uczestnicy będą mogli również poznać korzyści płynące ze zwalczania zjawiska mobbigu lub nierównego traktowania w zatrudnieniu oraz zagrożenia płynące z lekceważenia takich zjawisk, zarówno przez pracodawcę, jak…
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
CELE I KORZYŚCI:
• przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zachowań interpersonalnych,
• zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania , kierowania zespołem ze
szczególnym uwzględnieniem własnych zasobów, oraz…
OBSŁUGA OSÓB ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI
CELE I KORZYŚCI:
• poznanie techniki prowadzenia profesjonalnej i skutecznej komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej w
urzędzie w odniesieniu do osób ze szczególnymi potrzebami,
• zdobycie wiedzy w zakresie kształtowania procesu profesjonalnej…
ASERTYWNOŚĆ JAKO METODA DO ZWIĘKSZANIA EFEKTYWNOŚCI WŁASNEJ
CELE I KORZYŚCI:
• uświadomienie uczestnikom wiedzy na temat zachowań interpersonalnych,
• pokazanie uczestnikom korzyści z zachowań asertywnych,
• przekazanie narzędzi do samodzielnego znajdowania zasobnych stanów emocjonalnych,
• pokazanie technik…